Pamuksekerinannesi Merhabalar yeni doğan da yatan anneler nasılsınız neler hissediyorsunuz ❤️💐 benim kızım 32 haftalık doğdu şuan 34 oldu iki haftadır yoğun bakımda kilo almaya başladı 1750 olmuş dün ❤️🧿 sizlerin nasıl gidiyor ❤️
Birtekbirciftannesi Pamuksekerinannesi merhaba ikizlerim 32+5 haftalıkken doğrular biri 14biri 16gun kuvözde kaldılar allahım kolaylık versin bir an önce size kavuştursun inşallh sağlıcakla hep beraber evinize gidin inşallh
Pamuksekerinannesi Birtekbirciftannesi amin inşallah 🙏 bizimde bugün 13 gün oldu inşallah biran önce gelir evimize ❤️
Birtekbirciftannesi Pamuksekerinannesi biri 2nin üstü idi ama tam hatırlamıyorum ama önemli olan kilo değil sağlık sık sık emzirmeye gidin ben günde 3defa git gel yaptım biri emiyordu biri emeye başladı verdiler emmeyen ise hortum ile beslemeye başladılar benim yanımda hiç kimse yoktu bide abileri var dı ben doktora her ikisini verin dedim doktor olmaz dedi hortum ile besliyorlar emmeyen bebeği nasıl vereyim dedi ben ısrar ettim çünkü başka çarem yoktu takan dedi iki saat deneme amaçlı yanında kalsın dedi anne bebek uyum odasında yukarı çıktım hemşire arkamdan getirdi ağzına süt sıkmaya başladım zorladım çok şükür iki saat sonra geldiler kan şekerini ölçmeye normal çıktı bugün kalsın yanda dediler ertesi gün de tekrar ölçtüler düşük çıkmayınca bir gece daha kaldık Eve geldik inanın hastahane sizin gibi bakmıyor kim ne derse desin o ortamı gördüm hemşireyi de doktoruda siz üstünde durmasanız geç verirler
Birtekbirciftannesi Uzun oldu biraz ama kusura bakmayın ben sabah gidiyordum çocuk emmiyordu bakın emmedi besleyin diyordum tamam diyorlardı öğlen giderdim beslediniz mi yok annesi ağlamadı bizde seni bekledik diyorlardı çocuk saatlerce aç aç bekliyor ıcım cız ediyordu
Pamuksekerinannesi Birtekbirciftannesi bizimki fazla gelince kusuyor ya o yüzden en fazla 20 cc çıkabildik sindirimi yok kusuyor hemen kilo almıyor bu sefer emzirmeyede refleksi yok