Sinemdenizci Merhaba 32 günlük bebeğim var sağ göğsümde sıkıntı yok ama sol göğsümde çatlak var. Emzirirken canım çok yanıyor korka korka veriyorum mememi. Emzirdikçe geçer diyorlar ama bebek sürekli memeyi çektikçe o çatlak nasıl etle birleşecek bilemiyorum yarık çünkü mememin ucu. Mutlaka yaşayan birileri vardır gerçekten iyileşiyor mu emZirirken ? Artık bıktım bu acıdan seZeryAn dikişlerim bu kadar acımamıştı gerçekten 😐
Tuqba Sinemdenizci canim ben 3 ay nerdeyse arasi kesik memeyle aglaya canim yana yana emzirdim denemedigim krem kalmadi gecti simdi cok şükür benimki yarik gibiydi damaklariyla nasil yapiyo ikiside oyleydi dr gittim onun verdigi kremleri surdum madesecol,fito,diye gecmedi lansinoh denedim yok eczaneden e vitamin kapsulu aldim omu iyi geldi bilmiyorum suan duzeldiler
[silindi] Sinemdenizci canım cok zor bilirim o göğsümü vermeye korktuğum için vermedim pek ve mastit oldum 40 derece atesle yandım 3 gün göğsüme dokunamadım demem o ki emzir acısada kanasada emzir 2 aylık olduk hala yara olur lansinoh krem bana iyi geliyor dene bence
Ayazefe1 Sinemdenizci benimde doğumdan 1 gün sonra başladı 5-6 gün sürdü lansinoh göğüs ucu kremi kullandım her emzirmeden sonra muhakkak sür hemen geçti bir aylık olduk yine sol göğüste biraz oldu yine kullanıyorum yine biraz toparladık öneririm👍
Mrzz Sinemdenizci ah ahh ben neler çektim her iki göğsümde çok kötüydü denemediğim şey kalmadı sonra gümüş kapaklardan aldık inanılmaz derece de 2-3 gün içinde etkisini gösterdi bi deneyin derim
Sinemdenizci Tuqba yarık olan yer birleşti mi sizin ve emzirmeye devam ettiniz mi yarık şekildeyken? Ay çok mutlu oldum darısı başıma inşlalh
Farahzeynep Benim de yara olmuştu, emziremez olmuştum, gümüş göğüs kapağı aldım, ilk gün acısı geçti, 2. Gün yarada kalmadı. Keşke hamileyken alsaymışım dedim, onun harici ne kremler işe yaradı ne de başka öneriler 🙄
Esraarass Sinemdenizci geçiyor bana da geçer emzirdikçe diyorlardı bende sürekli emiyorken yara nasıl iyileşebilir ki diyordum 40 ım dolduğunda tamamen geçti yaralar 👍
Tuqba Sinemdenizci birleşti canım evet enzirdim gogsumu sikiyordum alttan ustten kahverengi yerini alsin iyice diye tabi yariklar yine sizliyodu emmeye devam ediyodu uyusuyodu gece izdirapti uyanmasin diye dua ediyodum resmen simdi gecti sizind gecer inşallah fisler cikmaya baslayincada isirmakar baslar
Tuqba Sinemdenizci birleşti canım evet enzirdim gogsumu sikiyordum alttan ustten kahverengi yerini alsin iyice diye tabi yariklar yine sizliyodu emmeye devam ediyodu uyusuyodu gece izdirapti uyanmasin diye dua ediyodum resmen simdi gecti sizind gecer inşallah fisler cikmaya baslayincada isirmalar baslar biran once iyilesir inşallah seninde cnm
Tuqba Sinemdenizci birleşti canım evet enzirdim gogsumu sikiyordum alttan ustten kahverengi yerini alsin iyice diye tabi yariklar yine sizliyodu emmeye devam ediyodu uyusuyodu gece izdirapti uyanmasin diye dua ediyodum resmen simdi gecti sizind gecer inşallah fisler cikmaya baslayincada isirmalar baslar biran once iyilesir inşallah seninde cnm
Farahzeynep Sinemdenizci silver nurse marka aldım, 190 tl idi gerçekten çok işime yaradı 🙄 kremlerde ucuz değil, onlara daha fazlasını veriyoruz işe de yaramıyorlar
Tuqba Sinemdenizci birleşti canım evet enzirdim gogsumu sikiyordum alttan ustten kahverengi yerini alsin iyice diye tabi yariklar yine sizliyodu emmeye devam ediyodu uyusuyodu gece izdirapti uyanmasin diye dua ediyodum resmen simdi gecti sizind gecer inşallah dişler cikmaya baslayincada isirmalar baslar biran once iyilesir inşallah seninde cnm
Oaoa Sinemdenizci Sol meme detayına kadar aynısını yaşamışız canım benim için doğum meme acısından daha kolaydı.Gerçekten emzirdikçe geçiyor 40 günde bir şey kalmamıştı benim senin de tez zamanda geçer Allah’ın izniyle.O kadar acıyordu ki sanki içim çekiliyordu sol memeyi verirken dişlerimi yastığı sıkıyordum.Sonra mastit oldum süt sıtması deniyormuş onu yaşadım.Kıyafetlerim suyun altına girmişim gibi ter içinde kaldı ama bi yandan da üşümekten titriyordum.Pompayla sağmak daha kötü yaptı.Dedim bunun başka çaresi emzircem sürekli emzirmeyle geçti Allah’a çok şükür.Ama bu süreçte ister istemez sağ memeyi daha çok verdim sanırım soldan süt daha az geliyor ve oğlum 6 aydır sağ memeyle doyuyor solu istemiyor çünkü az geliyor demek o ki pes etme canım iki memeyi de eşit miktarda vermeye çalış.Bebeğinin salyasıyla sütünle o yara iyileşecek Allah’ın izniyle.Valla seni çook iyi anlıyorum Rabbim yardımcın olsun.Bu süreçte karşılaştığın zorlukları kolaylıklara çevirsin inşallah
Sinemdenizci Oaoa amin allah razı olsun. Yazdıklarınız beni çok mutlu etti artık geçeceğini biliyorum şimdi o günü sabırsızlıkla bekliyorum ☺️🤗 ben de mastit olmaktan korkuyorum aksi gibi çatlak olan göğsümden daha bol süt geliyor vermeyince taş gibi oluyor artık veriyorum sağmakla da olmuyor çünkü.
Mevanur2 Benim 50 günlük olana kadar devam etmişti ondan sonra yavaş yavaş toparladı önce sol sonra sağ iyileşti ki resmen yeniden göğüs ucu oluştu Çünkü ilk günler çatladı sonra o çatlaklar parça parça koptu göğüs ucum yok oldu 😪 ne kremler yağlar denedim bir işe yaramadı en son avent in kalkanını aldım ondan sonra yeniden parça parça oluşmaya başladı
Cihan Sinemdenizci 3.5 ay çektim herşeyi denedim işe yaramadı dayandım mecbur 3.5 ay sonra kendiliğinden geçti ağrı
Damlatahaata Ay ne güzel geçmiş ya benim ilk oğlumda 10 ay geçmedi zaten 10.ayında bıraktı emmeyi şimdi ikinci oğlum 1 aylık yine yara ve ne yaptıysam ne sürdüysem geçmiyo çok zor emziriyorum canımdan can kopuyo sanki😭