Tonrikanne Bebeğim 2. 5 aylık doktorum odanızı ayırın diyor ama ben korkuyorum daha çok küçük gece bişey olur ya duymazsam. Siz ne zaman ayırdınız odanızı
Badehandeyldz Tonrikanne emziriyorsanız zor olur saat başı kalkıyorlar. Ama mama veriyorsan uzun süre uyuyor mama saatlerinde kalkıyorsa deniyebilirsin ben 6 aylıkken odasında yatırmaya başladım ama bende orda uyudum 14 aylıktı uyku eğitimi verdim kendi odama geçtim. Şimdi oğlumda 1 yaşında tek uykuya düşünce uyku eğitimi verip odama geçecem
UcuBulunamayanBant Tonrikanne 2aylikken ayirmistim brn odasini bebegim asla seste uyumayan bir bebekti ve bizim yatakta dönmemize bile uyaniyordu. Basta bende cok korktum ama telsiz aldim hareket etse bile yataginda uyaniyordum vik dese uyandim suan 8aylik ve asla bizimle yatmak istemiyor mesela odasina alisti yaninda birisi oldugu zaman kesinlikle uyuyamiyor devamli uykusu bolunuyor bu sekilde daha kaliteli bir uykusu oldu.
Badehandeyldz Tonrikanne ayrı odada daha rahat uyuyorlar. Mesela benim eşim hazırlanırken çok ses yapıyor gece kalkıp birşeyler yiyor sabah 5 de alarmı ötüyor diye çocuğumla ayrı uyudum. Hatta bende odadan ayrılınca daha uzun uyuyordu
Tugces Tonrikanne kimseyi dinlemeyin çok küçük bebeğiniz daha ben 1 yaşındaydı ayrı oda yaptım oda odasını benimsedi sevdi yattı kendi odamıza da çok yakın bi ağlasa hemen yanındayım söyle düşünün büyüyünce zaten ayrı odada ayrı yatakta yatacak siz isteseniz de istemeseniz de o yüzden şimdi bunun keyfini sürün derim hazır olduğunuzu düşündüğünüz de ayırın bence
Tonrikanne Tugces ben de hep 1 yaş düşünüyorum ama zorluk yaşadınız mı ayrı odada yatırınxa peki ilk başta
Berii Tonrikanne şahsi fikrim 2.5 aylık bebek için oda ayırmak çok ama çok erken, ben tam 1 yaşında ayırmıştım
Tugces Tonrikanne illa ki ağlıyor telsiz yanındaydı sürekli gidiyordum yanına ağlayınca gece kalkmayı unutana kadar zor oldu sonra alıştı deliksiz uyuyor şimdi
ptircik Herkesin fikrine saygım var ama benim kendi görüşüm 2,5 ay çok erken öncelikle Allah korusun erken bebek ölümleri riskine karşı anne ve bebeğin aynı odada ayrı yataklarda birbirlerine ulaşabilir olması gerekiyor 2,5 çok erken gibi