Sny123 Bebeğim 2 aylık olduğu gün bende regl oldum. Ara ara kan geliyordu ama bu resmen regl dı yani kimisi 1 sene olmuyor benimki niye erken oldu acaba diye düşünüyor insan birde regl dan sonra sütüm de azalma oldu başına gelen var mı 🤔🙄
Zeyno111 Sny123 Azalmayacak merak etmeyin tekliden kaynaklı kısa süreli sonradan normale dönecek. 7.ayda regli olmuştum kız kardeşim sizin gibi olmuştu yani kişiden kişiye değişir sütten korkmayın 2.5 yaşa kadar emzirdik 😂
Ahsenerva Sny123 doğumdan sonra 5 ay kanamam devam etti. Sonra bitti 1 hafta sonra normal adet gördüm