DiNoSaUr Dün 3 tane aşı oldu akşama kadar biraz uyudu sonra bir daha hiç uyumadı karnı tok gazı yok gece kakasında yaptı ney bebeğimin derdi anlamıyorum😭😭 (bebeğim 2 aylık)
Sdmte DiNoSaUr aynısını yaşadım 3 aşı yani 2.ay aşısı çok ağrı huzursuzluk yaptı 2 gece çok uğraştım. Calpol verin 5 saatte bir ağrısını alır. Aşı yerlerine çok çatmayın bizimkinin hamağı vardı sadece onda dururdu değmediği için . Acı gidince rahatlayacaktır
Bfgm DiNoSaUr her aşıdan sonra ateşi ciksada cikmasada calpol verirdim bir ölçek Asi olunca biz kocaman insanların bile ağrısı oluyor çocuklarda mutlaka ağrı oluyordur
hemsire09 DiNoSaUr en az 4 saat arayla bir çay kaşığından biraz az verebilirsiniz ben 2. Ay aşısından sonrA 1 gün vermiştim 3 kere