Deniz3434 Bebeğim sadece anne sütüyle besleniyordu ama sütüm birden azaldı doktora gittik kilo alımı baya düşmüş mama ver dedi verdim ama kakası çok yoğun bi kıvam oldu katılaştı sanki kabızlık mı yapıyor acaba bide sanki doymuyor gibi
Makasal Deniz3434 bende bi dönem onu kullandım çok memnundum bizde kabızlık filan yapmadı ama sanki biZe de çok kilo almadı gibi gelmişti. Sonra bizde başa çıkamadık pahalı biraz hipp. bebelac golda geçtim şuan gayet iyi de sanki kilo da almaya başladı.
Hayallerim95 Deniz3434 bende kullandım ama kabızlık olmadı evet bşraz katı görünümlü ams zorlanmamıştı bide benşm bebeğinde mamayı içince yine istiyordu bende bi kere bebeğim 25 günlükken 60 Cc mama verdim baktım durmuyo bş 40 daha verdim pişman oldum bütün gece çocuğum karnı şiştiğindaj uyuyamadı hazımsızlık yaptı o yüzden kararında ver
Aysimannesi Deniz3434 hipp sindirimi kolay mamalardan biri olduğu için diğerlerine göre daha çabuk acıkıyor
Prenses_annesi01 Deniz3434 bende yeni başlayacam o mamaya bizim doktorumuz içine 4 5 damla bebek zeytin yağı damlar dedi mamanın gazi için sindirimi için çok çok rahatlatır bide bi yerde görmüştüm hip anne sütüne çok çok yakın bi mamaymış
Deniz3434 Makasal bir ay dene dedi eczacı da bi sıkıntı olursa değiştiririz dedi bakalım üç gün oldu veriyorum inş bizede iyi gelir
Deniz3434 Hayallerim95 evet veriyorum sanki doymuyor verince bi daha istiyor doktor onu önerdi Yeni başladık
Deniz3434 Aysimannesi öylemi sanki içmemiş gibi oluyor meme versem hemen alır 60 CC veriyorum az mı aceba
Htctrgyblg Prenses_annesi01 her mama verdiginizde mi zeytinyagi damlatiyorsunuz? Yoksa gunluk su kadar gibi bir olcu var mi?
Prenses_annesi01 Deniz3434 yok bebekler için olan zeytin yağı var ben hepsiburada dan alicam üstelik benim kızım 2 aylık yani birşey olmaz sadece 4 5 damla
Yumut Deniz3434 hipp yapmaz genelde alışık olmadığı içindir eğer bu şekilde devam ederse sma deneyin birde bende hipp çok iyi geldi
Deniz3434 Yumut kilo alımı nasıldı aceba hipp kullanırken bide ilk başladığınızda var mıydı sizdede böyle bişi
Edanurkkeless Deniz3434 ben 3 buçuk aydır hipp combiotic kullanıyorum en iyi mamalardan birisi kesinlikle.Ben bilmeden arıtma suyu ile yapıyordum kabızlık yapmıştı hazır su ile yapıyorum hiçbir sorun yaşamıyorum gaz sorununu da en aza indirgeyen mama.Sadece çok kilo aldırmıyor şekersiz çünkü sağlıklı kilo aldırıyor
Deniz3434 Edanurkkeless bende hazır su kullanıyorum gazını çıkarıyor sıkıntı yok sadece kakada yoğunluk var
kahvela Anne sütü kakası gibi olmaz zaten mama içen çocukların kakası. Yoğunlaşması ve renk değiştirmesi normal
Yumut Deniz3434 ben günde bir veriyordum memede emiyordu kilosu normaldi. Gazı kolay çıkarmasını sağlıyordu. Sindirim için en iyi mama diyeye kullanıyorum gaz çıkartıyor yeni başladığınız için ağır gelmiş olabilirmi
Zahide97 Deniz3434 bu dönem arasında vereceğin en iyi mama Bende onu kullanıyorum senin dediğin gibi Bi kakası var ama normal geliyor bana