EfosMoM Merhaba kizlar arkadasimin kizi 10 gunluk meme veya mama yedikten sonra gazını çikarmiyo normalmi?
Gizem0228 Gaz sorunu 20′günden sonra başlıyormuş dr öyle söylemişti bize bebeğinizdeki gaz değil karın ağrisi olsbilir daha gazla tanısmadınız umarım tanışmazsınız🥺
EfosMoM Gizem0228 canim normalde her bebek yemek yedikten sonra dik tutup kuregini falan ovalayinca gazi cikiyor ya bunda cikmiyor ama bu durumun normal olup olmadigini bilmek istiyorum