Kızlar bir aydır çekmediğimiz kalmadı en son tam iyileşti derken oğlumun aşırı burnu akmaya başladı. Geniz akıntısı çok fazla dedi aile hekimimiz muhtemelen alerjiden dedi. Sorum şu ki burnu silmekten yara oldu artık kanama noktasına çok az kaldı ne yapabilirim lütfen bilgisi olan yardım etsin