Oğlum 7 aylık benim kucagimdayken baska biri onu kucağına almak istediginde gitmiyor sadece babasına gidiyor bendeyken eger baska biri almışsa ben gel diyince geliyor bu cok guzell annesi oldugumu biliyor cok super bi duygu bide anne dediginde ne yaparim hic bilmiyorum 😀😀
Sizin bebekleriniz de anlıyormu gelmeyi gitmeyi.