CansuYilmaz1 benim bebeğimde hastahanedeyken emdi eve geldik bir ay uyanmadı gerçek anlamda ne emiyordu nede uyanıyordu hiç besleyemiyordum biberon kalık şırınga hiçbiri fayda etmedi tiroit değerleri yüksekmiş uyanmayıp beklenmediği için sarılıkda oldu hastahanede yattık diyeceğim o ki beslemeye çalışın ama olmuyorsa hangi yöntemin olduğu önemli değil yeterki doysun şuan bile beslenme problemi yaşıyoruz geriden geliyor gelişmiyor