Streptekok Dünden beri bebegimin burnu tıkalı gibi horlama sesi çıkıyor ara ara. Serum fizyolojik sıkıp çektim ama yine aynı. Neden oldu ki et mi var acaba
Omurorucova Streptekok o sorun bizdede var doğdugundan beridir hatta suan 2 aylık bebegim doktorada götürüyoruz açtırıyıruz sürekli bende açıyotum ama geçmiyor o hırıltı et yok boğazlarındaki balgam yüzündenmiş malesef korkma 😍
Ulbsss Streptekok ben enjektör ile temizliyorum cok güzel açılıyor tamamen açıyor hem enjektör çekerken sdce ucundakileri çekiyorız deridekiler kalıyor
Aklimdasin Streptekok çok tıkalıydı ben 3 kez yapardım sabah ogle aksam bu sekilde 1 hafta yapınca anca rahatlıyordu. Siz yapın azalma olursa duruma gore yaparsınız
Ulbsss Streptekok fiyolojik su ile enjektör veriyorlar evet eczaneden hastanede temizleme yöntemi ile temizliyorsunuz bit burnundan çıkıp diğerinden geliyor ikisinde yapıyorum cok güzel açıyor
1minik Serum fizyolojigi enjektöre çekip mı sıkıyor sunuz acaba.kendi ucunu kırıp sıkıyorum ben.uchz sanıyordum pahalı bence serum fizyolojik 😁