MelikeBade Merhaba arkadaşlar. Çevremden hep 1 yaşına gelsin saçını kestirirsin bebeğinin sonrasında daha sağlıklı gür olur diyorlar. İşe yaradıgını soyleyende var yaramadı dıyen de sizde kestırdınızmı acaba?
Aklimdasin MelikeBade 3 aylık iken kestirmiştim. Evet kestirince cok fark ediyor. O eski tüy gibi olan saclar veya yarısı boş olan yerler kestikten sonra hepsi tam ve daha gür cıkıyor
Ozlem2904 MelikeBade biz çok döküldüğü ve sürekli yuttuğu için 3aylikken kestirdik hemen uzadı geri gürluk için bisey diyemicem 0a vurmadik makasla kesti berber bingildak kapanmadigi için ama dokulmeler baya azaldı