Kızlar bebeğime 4 kutu mama siparis verdim ama. İki gündür bekliyorum gelmedi belki bugun gelir. 3 numara kullanmaya baslicaz şimdi ama evde 1 numara mama vardı tarihi geçmeyen öyle kalmıştı fazladan acaba versem doyarmi tok tutar mı bilemiyorum. Gidip biyerden almak istemiyorum zaten 4 kutu aldım bı de bı kutusuna dünyanın parasını vericem