252525 oğlumu dün özelde yaptırdım 4 bucuk aylık. Devlet genel anestezi veriyor 3 4 saat aç olacak sünnetten sonrada yanlış değilsem 3 saatti açlığı. Yanına almıyorlar anne baba,kendisi giriyor bitince getiriyorlar size. Özel tam tersi. Lokal yapıyor uyuşunca işleme başlıyo. Benn ve eşim iki elini tuttuk dr ve hemşire işlem yaptı baya izledik sünnetini diyebilirim. Devlet özel arasında çok kararsızdım ama dışarda dokuz doğuracağıma çocuğum yanımda olsun istedim ve önlemlisi okadar aç kalmasına gönlüm razı gelmezdi.