Eylbsr 1 aylık benim bebeğimde ga ve kabızlık oldu. Maflor yenidoğan damlası kullanıyorum. Yine de çok gazlı. Akşam metsil yazdı doktor kabızlık için mamasına yada biberonla içiyorsa sütüne 1-2 çay kaşığı sızma zeytinyağı kattım. 2,5 günün üzerine yaptı kaka. Sertleşmişti artık kakası. Sonra yağa devam ettim düzeldi. Yarım gliserin kansuk fitil de yapabilsin. Banyo da iyi geliyor. Fıtığa gelince ilk çocuğum prematüreydi ve ağlıyordu çok. Onda olmuştu. Doktor yoksay birşey yapma geçecek dedi. Gerçekten de hiçbirşey yapmadan zamanla geçti. Çoğu çocukta geçiyormuş