Ek gida veriyorum ancak karnini doyurcak sekilde yemiyor hala. Sebze taneli corba, meyve püreleri felan cok güzel yiyor. Yumusak sebzeli yemek de yiyor. Ancak kahvaltiyi hic yaptiramiyorum, yumurtanin sarisi gene biraz ama salatalik domates peynir zeytin verdigim an yüzünü eksitiyor. Bidaha da istemiyor. Bulamac yapip da vermek istemiyorum🤷♀️
siz nasil yapiyorsunuz? Sadece mama; günde kac ögün ve kac ml veriyorsunuz? Sütüm var ancak sadece geceye yetiyor 🤷♀️ O yüzden gündüzleri emzirmiyorum