Kızlar ben tükenmek üzereyim artık😩 oğlum 8 aylık oldu bugün ve hala geceleri 9-10 kez uyanıyor. Diş çıkarma dönemi falansa 15-16 kez uyandığı oluyor. Uyumuyoruz yani öyle diyeyim daha doğru olur. Aç değil, oda sıcaklığı 23-24 derece. Hastalığı yok. Doğduktan sonra sarılık olmuştu eşimle kan uyuşmazlığımız olduğu için. En çok uyuduğu zaman o zamanlardı. Hep böyleydi yani sonradan olmadı. Ama 4.ay uyku gerilemesinden önce çok daha iyiydi yine de. Gündüzleri de 30-40 dk sürüyor uykuları ve 3 uyku yapıyor hala. Yatağı ayrı bu arada ama aynı odadayız. Oda takımını yeni aldık, 1 ay içinde odayı da ayırmayı düşünüyorum. Başka ne yapabilirim bilmiyorum. Çok yorgunum ve hem çocuğuma hem eşime hem eve her şeye karşı tutumumu etkiliyor bu😔 yurtdışındaki kuzenim uyku eğitimi tek çaresi diyor. Öyle bas bas bağırtıp ağlatarak değil tabi. Uyku eğitimi veren var mı aranızda? Ne yapmalıyım? Düzelir mi kendiliğinden? Uyku döngüsünden sonra uykuya geri dönemiyor tek başına. Buraya kadar okuduysanız da teşekkür ederim🙂