PrenSesim12 valla herkes diş 38 i geçmez diyor kaç tane doktora gittiysem aynı şeyi dedi ama kızımın biri azı dişini çıkarırken 39.8 i gördüm sonrası 40.1 olunca üç gün üst üste acile gittik tahliller herşeyi temiz çıktı bir hafta içinde iki azı dişi birden çıktı baya zorladı bizi