Dün akşam saat 6da 3aylık bebeğimi sünnet ettirdik,bu saat oldu hâlâ ne idrar ne kakasını yaptı,doktoru aradık 24 saate kadar gecikme olabiliyormuş,benimle aynı durumu yaşayan varmı,sizce normal mi tam 12 saat oldu,doktor gecikme oluyor desene hiç rahat değilim endiseleniyorum.