Nealakasivarrr cankuzularim çok teşekkür ederim 39+2 … Bugün öğrendim doğumda farkında değildim 3 tur kordon dolanmış bebeğimin boynuna.. böyle durumlarda çok normalmiş kakasını yapması doğum anında
EsrasH Sogancik yutunca ciğerlerine kaçırıyor solunum sikintisi cekiyor daha kötü şeylere yol açıyor. Yiyince midesi yıkanıyor mikrop kalmaması için antibiyotik veriyorlar
Nealakasivarrr EsrasH şöyle ki benim kızım solunum sıkıntısı çekiyordu. Ve gittiğimde de midesinin yıkandığını söylediler. Sanırım her ikisi birden oldu
1Dost Nealakasivarrr üzülme canım oğlum 840 gr dogdu 72 gün kaldı sağlıkla evine gelsin de zaman geçiyor
Nealakasivarrr 1Dost ciddimisiniz 😢🙁 maşallah supanallah … Orda birsürü bebek vardı küvezde😢 görünce yüreğim parçalandı. Hepsi annesinden uzak. Ağlıyorlar 🙁😣
Nealakasivarrr kaderimdebudamivardi beni taburcu etmediler oğlumla beraber taburcu edeceklerini söylediler. Diyorum acaba yarın veya ertesi gün bırakırlar mı bizi
Nealakasivarrr Jument evet midesini yıkıyorlarmış öyle söylediler bana 🙁 minicik ağzından boru sokmuşlar yavrum öğürüyordu
Ciri Nealakasivarrr çok geçmiş olsun 🙏🏻 benim kızım da tam yemeye başlamış doğum saatine denk gelmişti yiyemedi pek hiçbir şey olmamıştı. Ah ne zordur öyle beklemek. Dilerim hemen çıkar minicik bebişin, kavuşursun 🙏🏻
Nealakasivarrr Poncikkkk amin canım en erken cuma görünüyor ama İnan bana gün beklemek doğru değil. O gün çıkmayınca kahroluyor insan
Nealakasivarrr EsrasH zaten düzensiz nefes alış verişinden biz anladık… Morarmaya başladı ara ara o şekilde tespit edildi