a_ayse41 onunla sürekli konuşun ama gün içinde normal biriyle konuşurmuş gibi sürekli sürekli. İsmiyle çağırın ksrşısından gülün. Biz bebeğim doğar doğmaz konuşmaya başladık 1 buçuk aylıkken gülmeye başlamıştı şimdi 4 aylık kendi kendine sürekli mırıldanıyor. Ama bizim payımız bunda büyük diye düşünüyorum. Bugün bile börek yaparken nasıl yaptığımı anlattım yanıma alıp çok güzel dinliyor inceliyor. Eliniz değdikçe konuşun en ufak bi ley bile yaparken ona da anlatın o sizi anlar. Baş tutma olayına gelince günde bi kaç kez yüz üstü yatırın ismiyle çağırın size bakmaya çalışsın boyun kasları sırt kasları gelişsin zamanla tutar inşallah