Kizlar tam bebegim meme tutamaya basladi derken iki gundur emzirme sonrasi burnundan süt mü desem kusmuk mu desem oyle bisey gelio elimden geldigince dik pozisyonda emzirmeye calistim Ama yine ayni sey oluyor Sizce neden yanlis yaptigim biseymi var?Emdigi de Max 10 dk :(