123ali ben bişey almadım ama güzel bi anı biriktirme defteri aldım kızımın ilk dişinden tut gittiğimiz denizler tatiller piknikler ilk emeklemesi tarihi herşeyi anlatığım bi defter tutuyorum her ay da o deftere bi fotoğraf yapıştırıyorum büyüdüğünde ona çok güzel bi anı bırakmak istedim mesela geçen sene kızım ilk defa denizle tanıştı ilk kuma bastı o anki hislerimin mutluluğunu ve kızımın kuma bastığı ilk anki yüz ifadesinin resmini çektiö deftere yapıştırdım. Eşimde bende o deftere kızımızla ilgili tüm hislerimizi yaşıyoruz mükemmel bi çocukluk geçirdiğini hislerimizi büyüdüğünde anlasın diye belki biz olmicaz bizi özlicek yanına ve açıp okumak ister ne bilim bizi sevgiyi iliklerine kadar hissetsin istedik