Alper_1026 Benim oğlum 7 ayına giricek ve hala kundak yapıp yatırıyorum uydururken elleriyle sürekli gözünü kaşıyor. Sizde durumlar nasıl
asaf2022_ 7 ay çok uzun bir süre kundak 4 ay öneriliyor o da yarım kundak şeklinde bence siz bırakın ben sadece 2 hafta yaptım ama bebeğim sürekli elleri dışarıda uyumak istediği için 1 hafta sonra bıraktık