Mehtap-789 bol bol emzirmeye çalış. Göğüsün sürekli uyarılması gerekiyor. Su ve uyku da çok önemli. 3,5-4 litre su içmeye çalış. Bir de bazı yiyecekler var özellikle süt yapan. Doğumdan sonra sağlık sigortam bir hemşire atıyordu. Kahvaltıda yumurta, peynir ve dereotunu asla eksik etme demişti. 40 günden sonra diyetisyene başlamıştım o da aynı şekilde bunları kesinlikle tükettiriyor. Ek olarak yiyecekler var tabi ama rezene çayını falan çoğu doktor önermiyor araştırmadan kullanma lütfen. Ama dediğim gibi en başta göğsü uyarmak, su ve uyku çok çok önemli. Özellikle uyku zor biliyorum ama dinlenmeye çalış her fırsatta.