Nagihadel Menenjit aşısından sonra ateşi düşüremedim bir türlü. her şeyi yaptım yıkadım, calpol verdim, sirkeli sular yaptım ama bana mısın demedi ateşi geçmedi bir türlü. Uykusunda inliyor ne yapmam lazım normal mi bu durum bilen var mı?
Dogakus0405 İlk aşıda bizde de ateş yapmıştı ama düşmüştü. Bence bir doktora götürün ateş iyice yükselirse sıkıntı olur. Belki bir enfeksiyon vardır aşı da olduğu için ona yoruyorsunuz. Ateşi 38 ve üstü ise ve düşmüyorsa mutlaka götürün.