Demet2022 inanın hiç bilmiyorum yani fazla kafein aldığımız için bebeğe etki eder deniyor. Benim kızın 13 ayı geçti günde bir iki kere felan zorla emiyor. Sütüm çok az. Ek gıda yiyor ve mama içiyor. Çok az emdiği için ben başladım. Ama çok emen bebeklere fazla kafein illa ki zarar verir. Birde kahve de içiyorum malesef ki 🤦🏻♀️ Kafein üzerine kafein yani