Kızlar selaam. Oğlum 11 aylık 1 aydır hiç bir şey yediremiyorum diyebilirim cok guzel kahvalti yapiyordu artik yapmiyor, oglen sadece corba iciyor, aksam yemek yok arada bir yogurt meyve falan yerse sansli gunumdeyimdir. Surekli emiyor. Azi disimiz cikti 2. Azida yolda. Ondan midir? Cok yoruldum onerileriniz var mi ?