Yaseminshn75 Merhaba kızlar bebeğime bebelac mama kullanıyorum da mamada marka önemli mi bebelac kullanan var mı çünkü bebeğim hemen hemen sadece mama alıyor ve devam da edecek arada marka değişsem mi bebelac da en ucuz olduğu için kafama takıldı
614408eoa Yaseminshn75 ucuzu pahalısı degl bacm herkes su marka cok iyi diye yazar ama bbegin onu seviyorsa doyuruyorsa kakasındada problemi yoksa gaz da yoksa hiic heycan arama kndime bnm cocgmda aptamil kullanıyo o yaradı ona bir kere bi hta edip hip aldm yaramadı mesela kabız oldu 10 günden fla skıntı cektim bi heycan yüzünden diyeceklerim bukadr
neslicanben Yaseminshn75 aptamil kullanıyorduk çok gaz ve kabız yapıyotdu 3 aydan sonra da bebelec golda geçtik. Şimdi çok rahatım gaz bitti ve hergün kakasını rahatca yapıyor
Yaseminshn75 ilk çocuğum olduğu için ben de tecrübesizim ondan sordum çok şükür iyi besleniyor kilo da sıkıntı yok ama gazı var mamadan mı bilemiyorum
MeandBaby Yaseminshn75 ılk uc ayda gaz normal canım ama mama degıstırınce gecebılıyor gaz. Bır de kolık biberon deneyebilirsin. Dr browns onerırım kolıkte
MeandBaby Yaseminshn75 canım senın verecegın karar bu. Antıkolık bıberonun zararı yok zaten bende kullanıyorum o soyledıgım markayı 350 gr alıp baska bır mamayı deneyebılırsın