Merhaba 3 ay once normal dogum yaptım. Ve 3 ayin sonunda eşimle 2.kez iliskiye girdik ilk seferde bi sorun olmadi ama bu kez cok acıma oldu ve sonrasinda kanama basladi yaklasık 7 8 saattir devam ediyor adet kanamasi gibi cok asiri degil ama korkuyorum neden olmus olabilir. Hastanelerden randevuda bulamadim 19 mayis tatili diye sanirim. Acile mi gitsem yarin sabah of onemli bisey midir yasayan var mi😔