Bugün bebeğim öğle uykusundan ateşli uyandı sonra akşam üstü üst üste ishal şekilde kakasını yaptı.doktora gittik bağırsakları bozulmuş dedi ilaç verdi .eli sürekli ağzında köpek disimiz de yeni patladı büyük azilar gelecek gibi.dis ateş ve ishal yapar mı