linamommmmm Kızlar kızım rahatsız diye ana sağlığına gittim exstra iştahsız olduğunu söyledim aile hekimimize kızım 6 aylık polivit şurup vermiş kullanabilirmiyim anlamadım kullanan varmı acaba aranızda
Deletedmom_13 linamommmmm bense hatirlarim küçükken annem icirirdi hatta tadi bile damağımda hep kullanmisimdir ama hiç iştahım acilmamisti hep çelimsiz bi çocuktum
uckizannesi Kullandım düzenli kullan canım ama ben ne kadar kullancamı sormayı unutmuştum bitene kadar düzrnli kullandım
Lulemom linamommmmm biz 2 aydır kullanıyoruz. Bebeğimin kilo alımı olmadığı için yazdı doktor. İştah arttırmıyor. Vitaminsiz kalmasın diye kullanılıyor. Büyük ihtimal iştahsız diyince yazmıştır vitaminden eksik kalmasın diye. Yoksa iştah açmıyor ama kilo alımına baya fayda sağladı bence
Sebastiann linamommmmm dr ların tamamen aile tatmin olsun diye yazdıkları bi ilaç bi işe yaramıyor çocuk dr yanında çalışıyorum