Hiç bir şey yemiyor , sevdiği tek şey yok . Eline verdiğim atıştırmalıklari ( hurma , kuru meyveler , kraker ) bile yemiyor . Çok yoruldum çok tükendim 16 aylık olmak üzere günde 3 öğün yeme kavgası inanın o da bıktı ben de . Propolis kullanıyorum bi ara supraktin kullandık cinko denedik . Fayda vermiyor değerleri iyi . Makarna sevmeyen çocuk mu olur hiç bir şeyi sevmiyor . Emiyor günde 3 defa kilo alimi yok . Ben çok yoruldum …