Merhaba 1 hafta önce falan kalça usgsi çektirdim ve maalesef tip2-a kalça çıkıklığı varmış kızımda bu durumu atlatmış anneler süreç nasıl ilerliyor bilen biri bilgi verebilir mi ağlamaktan hasta olucam artık cuma günü bandaj takıcaklarmış yavrumun canı yanıcakmı