Merhaba bebekler 🌸
Birinci günümüz sabahtan öğlene kadar sekiz kere altına çiş yaptı. 🥴 Bir kere kaka yaptı. 😑
Öğlen uykusunda hic kacirmadi 💙
Uyanınca onbeş dk uğraştım sonunda ilk çisimizi ayakta küçük lazimligi pipisine tutarak yaptırdım 🥲 yaptığı gibi hemen markete çıktık. 15 dk yürüdük. 🥳
Sonra yine üç kere altına isedi. 🥲🥲
Babası gelince bir kere daha ayakta lazimliga çiş yaptı 👯👯
Yatarken yine ayakta lazimliga yaptı ✨✨
İlk gün notlarım oturarak rahat edemiyor.
Klozet adaptörü senden hiç hoslanmadi 😂
Gece için 3 saatte bir alarm kurdum. Umarım başarılı geçer. Cok korkuyordum sanırım ilk gün başarılı geçti 🖤 ne dersiniz??
Not: 32 aylık 🤍