Berna2406
çok normal 1 hafta boyunca çok vicdan yaptım duygusallaştım herşeye ağladım.. Ama geçiyor tabi o unuttukça istemedikçe sizde unutuyorsunuz.. Bu arada temas bence hiç bitmiyor. Kızım hala bile açtırıyor bir arkadaşıymış gibi okşuyor,seviyor,konuşuyor,oynuyor ama asla emmiyor em dememe rağmen.. 😀