Nisan12 bizim de öyle özellikle bazen bezden kaçak oluyo ve izi çıkmıyordu kosla denedim renkliler için olanı belki zararlı diyenler olur ama o kadar çok oldu ki başlarda bi kaç zıbını attım ama atmakla baş edemedim çok sık yaşadım bi ara o sorunu kosla hemen çıkarıyo üzerine döküp elimde yıkıyorum sonra da makineye atıyorum tertemiz oluyo bilmem kullanır mısınız ama işe yarıyo 🤷♀️