Herkese merhaba,
Bebeğim 6 ay 17 günlük. 6. Ayda doktorumuzun yönlendirmesi ile tadımlara başladık. Şimdilik sebze tadıyoruz ve her gün yoğurt veriyorum. Ek gıdaya başladığımızdan beri bebeğimin özellikle geceleri ağlama atakları başladı. Gaz sancısı sebebiyle olduğunu düşünüyorum çünkü bir yandan gaz çıkarıyor. İlk 3 ay bu kadar gaz sancısı çekip ağlamamıştır. Kakasında katı parçalar, ara ara yeşil renk dışında bir sıkıntı görmedim. Yeşillikler de sebze ve demir takviyesi kaynaklı diye düşünüyorum.
Aranızdan ek gıdaya geçiş döneminde benzer gaz problemleri yaşayan oldu mu? Bebeğe yardımcı olabilmek için ne yapabiliriz?
Şimdiden teşekkürler.