Merhaba anneler 5 ay 25 günlüğüz ek gıda için tadimlara başlamıştık balkabağı, havuç vs.. hepsini tadım yaptık sorun yoktu dün ve bugün ev yapımı yoğurt verdim bu sabah ciddi pişik olduğunu gördüm ve bu gecede sürekli hem gaz çıkarıyor hemde yine 15 dakikada bir neredeyse uyanıyor ağlıyor gaz çıkarmaya çalışıyor sancı giriyor sanıyorum hali öyle gibi yoğurt böyle bu etkileri yapıyor mu bilginiz varmı vermeye devam etmiyim diye düşünüyorum yogurttansa eğer