Kızlar emzirirken saç boyayan var mı? Zararı var mı? İnternetten araştırdım kimi yazıda boyanır süte geçmesi imkansız diyo zararı kanıtlanmamış. Böyle çok yazı vardı şimdi derinlemesine araştırınca bi yazıda kansorejen maddeler bebeğe geçer diyo yıkıldım okuyunca çünkü az önce boyadım çok üzüldüm