Hope77 Kızlar bebeğinizin yattığı oda kaç derece ne giydirip nasıl giydirip uyutuosunuz üstüne ne örtüosunuz kaç aylık ?
Saudade Hope77 3 ay 20 günlük 23-25 derece arası ama altımız apartman girişi olduğu için yine serin bi uzun kol zıbın üstüne zıbın penye battaniye ve pazen battaniye örtüyorum oda kollarından aşağı
Muhasebeciana Hope77 20 aylik 1.5 tog uyku tulumu giydiriyorum birsey ortmuyorum zaten ortsemde aciyor benim melegim 😃 evimizin isisi 22-24 arasi sanirim olcmedim ama yeterli isida
Busra2013 Hope77 canım doktor odanın 20 derece olması gerektıgıjı bı batanıye ve bı body bı pantolon yanu pıjamayla yatır dedı hava cok sıcsk pencereyı hafıf acıkts bırak dedı ama tabı acmam😂
Hope77 Saudade sizinkide mi kollarını örttürmüyor 🤦🏻♀️ Benim oglumda örttürmüyor kollar omuzlar göğsü hep acıkta cekiyorum boğazına kadar emio bu sefer mecbur indiriyorum koldan göğüsten aşağa battaniyesini
Saudade Hope77 ben çekmiyorum kollarınıda battaniyenin icine almiyorum uyanıp kollarını cıkarsna kadar ugrasıyor onuda geçtim uykusundayken ağzına getirir tıkar diye çok korkuyorum
Hlal Uzun kollu zibin,uzerine uzun kollu ince bi bady ve pijama giydieiyorum üzerinede ince baddami6e örtüyorm