Merhaba sevgili anneler,
Sosyal medyada sık sık gördüğüm nasıl olabilir ki diye düşündüğüm şey ne yazık ki bu sabah benim de başıma geldi.
Oğlum 8 aylık olmak üzere ve oldukça hareketli bir bebek, düne kadar emeklemiyordu sabah emzirirken uyuya kalmışım nasıl olduysa yatağın uç kısmına kadar gitmiş gözümü açtığımda yataktan düşer pozisyondaydı bir hışımla ona doğru uzandım ve Allahtan uyku tulumundan yakalayabildim. Yatağımız bazalı ve biraz yüksek. Benim tutmam düşmesine tamamen engel olmasa da düşüş hızını kesti yine de kafasını yere çarptı. Korktu ve çok ağladı benim de ne kadar korktuğumu ve endişelendiğimi anlatmama gerek yok sanırım. Hemen doktorumuzu aradım, böyle bir şey yaşayan olursa diye yapılması gerekenleri paylaşmak istiyorum:
-Hemen bebeği tamamen soyup morluk şişlik var mı kontrol etmek
-Bebeği 2-3 saat uyutmamak
-Fışkırır tarzda kusma, uykuya eğilim varsa vakit kaybetmeden acile götürmek
Biz bugün şanslıydık Allah hepimizin evlatlarını korusun🙏🏻
Şimdi benim size sormak istediğim bir şey var yatak kenarlarına koruyucu/yükseltici kullanıyor musunuz? Internetten biraz araştırma yaptım ancak kullanan tecrübeli anneler varsa önce onların yorumlarını dinlemek isterim.