Prenses0909 Hamileyken sırtımda sivilce lekeleri oluştu ve gecmedi batık lekeleride var bacaklarımda bişey giyemiyorum güzellik merkezinde tedavi görüp lekesi geçen varmı çok kötü duruyor kızlar ozon tedavisinden bahsettiler nasıl birşey acaba