Zaraaa busrahnm-95 benimde ağrıyordu önce bilek kısmında vardı ağrı doktor gebeliğe bağlı ödem dedi. Daha sonra kolum ağrımaya başladı çevredeki birkaç arkadaşta da olmuştu onlarda bebeğin tutuşuna bağlı olarak ağrı yapıyor dediler
busrahnm-95 Zaraaa ya bende ondan şüpheleniyorum oğlumu cok kollarımda uyuttum masallah kilosuda üst sınırdır hep acaba onlar mı agrı yapıyor nasıl gecicek bilmiyorum.
Zaraaa busrahnm-95 olabilir bence kollar alışmaya başlıyor ve bazen dengesiz tutuşumuz da oluyor muhtemelen ondan olabilir
busrahnm-95 Mihriballimm takviye falanda kullanıyorum ama anlamadım geçmiyor dinlensemde sizede geçmiş olsun umarım kurtuluruz 🫶🏻