Valla klips li.nasil bilmiyorum ama bnm.oglum bu kış 7 yasinda oldu ortaligi yıktı narkozdan uyanırken yanimizdaki 1 yaşındaki bebek çıt çıkarmadı ilk çişini bile yaparken hiç tepki vermedi okadat gözümde büyüttüm büyüttüm yillarca erteledim keske küçükken yaptırsaydim sunnet gerçekten yaş la ilgili zorluğu yok sonrasında da problem.yasamiyorsunuz bizi.zorlaya. sadece pansuman oldu size.diyebilcegim tek şey asla.pansuman yaptirmayin o pansuman açmak 1 hafta sürdü resmen işkence.cekti.oglum.hala etkisindeyim inanın yanimzdaki bebeğe yapmamislardi çok.rahhatti dediğim.givi sünnetten hic.korkmayin