BuseGizem Anneler bebeğim 2 aylık olucak 5 gün sonra.Kaç saatde bir emziriyorsunuz sizler suan 2 aylık için ya da sonrasında ?
Theteacher BuseGizem anne sütü sindirimi kolaydır mama gibi belli saatleri olmaz, ben o aylarda bazen yarım saatte bazen 2 saatte emziriyordum, tamamen bebeğin isteğine göre yani, zaten belli ediyor istediğini.
stillwasser Busra2326 surekl8 neden emziriyordunuz midesini de dinlenmeye ihtiyacı var uykuya ihtiyacı var bebegin surekli vermek onu rahatsız eder düşünün size sürekli birinin yemek verdigini
mervedb 2-3 saatte bir emziryprdum bebek kendini belli ediyor zaten emmek istediğinde bu Aralık bebekten bebeğede değişir belki gece bazen 3-4 saati de buluyordu kalkması 2 aydan sonra ben kaldırmamıştım emzirmek için
Bebeto_Be Yarım saat 45dakikada bir emziriyordum şimdi 5aylık yine aynı sütün az geldiğinden olabilir yada öyle alıştığı için artık bilmiyorum