Çok geçmiş olsun inşallah toparlanır çabucak benim de oğlumda sut ve yumurta alerjisi var doktorumuz bize de risk gören görüşlerin olduğunu soyledinrotavirus için ama kesin dille yaptırmayın demedi sizin kararinizdir dedi bende yaptırmayı çok istiyorum ama endişeleniyorum da