dikkatcokacemi size yine bişeyler yazmışlar benim kızım 2 aylıkken geçirdi nereden bulaştıysa , küçük olduğu için ilaçta vermediler ,2 günde o kadar çok zayıflamıştı ki , neler çektim babasıda yanımda değildi , hastanede kalmadık bizde gönderdiler 10 gün sürer dediler , iyi beslenirse hemen atlatır demişti doktor , ilk 2 gün 40/41 ateş evde annemle hiç uyumadık soyduk hep çocuğu , diğer günlerde beslenmesi gerekiyordu , mamayla beslenen bi çocuk ama rota da yemesi kesildi , yemezse atlatamaz, yemediği takdirde getir serum takalım demişt , ben şiringayla agzına sıktım hep , bi yandan kusma bi yandan ishal çok şükür 10 gün falan sürdü