Bende nasıl bıraktıracağım derken birden kendi bıraktı sesi açmadan dönüp ayıcığına sarılınca açmadım ve uyudu bende bir daha açmadım oda istemedi ama ben uyuyana kadar açıp uyuduktan 5 dk sonra kapatıyordum gece gündüz sizde önce uyuduktan sonra kapatarak başlayın mesela gündüz yarım saat sonra kapatın iyice dalsın sonra yavaş yavaş daha önce kapatın. Hatta sesi azaltarak kapatın 1 kademe kısın alışınca biraz daha. Uyuduktan sonra kapatma işini halledince de yavaş yavaş sesi kısarak bırakabilirsiniz yani ben çok uyku eğitimi konularını araştırdım ve kendim uyku eğitimi verdim bu bilgileride uzmanlardan edindim umarım yardımcı olabilmişimdir 😊