minikcicegim Kızımla kardeşinin arası 32 hafta olacak sanırsam.Ben doğduğumda ablam çok üzülmüş hep beni sevdikleri için kızımın aynı şeyleri yaşamasını istemiyorum.Çocuklar için değilde ebeveynlerin okuması gereken kitap önerisi verir misiniz ? teşekkürler